Enviat per: SRC | 12 Mai, 2011

Resum 3ª Conferència de Districte 2202


Destaquem que la presencia del nostre club a la 3ª Conferència de Districte 2202 realitzada recentment a Sant Sebastià ha estat tot un èxit. En el decurs de la conferència el nostre club va presentar el projecte de la “potabilitzadora solar”, portàtil i autònoma que va gaudir d’un alt interès per part de molts clubs rotaris de la nostra zona i d’altres, així com el propi Julio Sorjús, delegat del governador de Rotary International que en farà una presentació en la propera convenció general a Nova Orleans.

Destaquem que s’estan fent aportacions molt importants per la lluita contra la Polio que encapçala la Fundació de Rotary International. També la necessitat expressada de que els clubs a Espanya arribin a 50 socis de mitjana i que es dediqui alguna jornada a parlar de temes relacionats amb el quadre social.

En la part que hem de mirar de fer quelcom més, com a club, podríem destacar el projecte d’intercanvi de nois i noies, ja que en els darrers anys no hem fet cap activitat adreçada a aquest Programa Rotary, que tant d’èxit té en altres ciutats.

Per part del nostre club es van desplaçar a la conferència, el president i secretari actual més un soci del club acompanyats de llurs parelles.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Categories

A %d bloguers els agrada això: