Per els qui no heu vingut us hem de dir que us heu perdut una molt bona matinal excursionista.
L’excursió s’ha iniciat a l’Alzina del Salari i pujant pels graons de Mura hem arribat a la Cova dels Llimacs.
Hem continuat pujant fins al Coll de Boix i agafant el camí de la Carena de la Era dels Enrics ens hem dirigit cap al Turó del Malpàs, tot vorejant les agulles de Mata-rodona.
Ens hem aturat a l’Era dels Enrics a esmorzar tot desfruitant d’una excel·lent vista de la serra de l’Obac. Abans de la tornada hem aprofitat per visitar els pins recargolats que hi ha a la carena sobre la Canal Fosca.
El camí de tornada ha estat per la Font dels Debanadors , tot pujant per una estreta i costeruda canal fins al camí de Mura.
Com que s’havia fet una mica tard, no hem tornat pel Pla de Serrallonga i la Carena de la Castanyera, com estava previst, sinó que hem reculat fins a la Coma d’en Vila i passant per l’Alzina del Vent, hem baixat pel camí de la Font dels Traginers, fins a concloure l’excursió a l’Alzina del Salari.
Han estat prop de 3h i mitja de caminar, gaudir de la natura i conviure entre amics. Us recomanem que la propera no us la perdeu!
Ei, molt bé la crònica! Això et far agafar ganes de tornar-hi demà mateix.
Gràcies, Santi.
By: joancastello on 24 Octubre, 2007
at 12:19 am