Enviat per: SRC | 17 Desembre, 2007

Tercera sortida a Sant LLorenç

excursio desembre 1 excursio desembre 2 sant llorenç la mola Tercera matinal a Sant Llorenç. En un mati molt fred i amb l’avís de nevades per sobre dels 400m ens hem dirigit ca a la Barata. Des de l’aparcament hem agafat el camí que puja cap al coll estret. Un cop al coll hem gaudit de la vista de la mola per un cantó i de Montserrat per l’altra.

Des del coll hem baixat pel camí que porta cap al Paller de tot l’any i just a la carena que porta al Paller hem agafat un corriol que desprès de travessar uns boscos d’alzines ens han portat a l’únic accés possible per arribar al nostre objectiu: la Roca Salvatge.

Roca Salvatge 1 Roca Salvatge colla 1 Roca Salvatge colla 2 El panorama que es pot veure des del cim de la Roca Salvatge és dels millors de la serralada de l’Obac. Hem aprofitat per gaudir de la vista tot esmorzant. El sol ha trencat els núvols i ens ha saludat mentre hem estat recuperant forces i el te amb llimona calentet que portava l’Angelina ens ha ajudat a recuperar-nos del fred.

paller tot l’any La tornada l’hem fet retornant pel mateix camí però un cop a la carena hem tombat en direcció a Castell Sapera fins al Coll de Tres Creus, on hem trobat un bonic pessebre.

font de cantarelles Hem baixat per la Font de Cantarelles que encara rajava tot i la sequera i amb pocs minuts hem arribat de nou a la Barata. A l’arribada cal destacar l’esprint del Ramon Guinjoan que ha volgut deixar constància que ha estat el primer en arribar. Felicitat campió.

El que no entenc és que amb unes excursions on ens ho passem tant bé, no vingui més gent. No sabeu el que us perdeu!