Enviat per: SRC | 10 Setembre, 2008

Ajudem a la Fundació Rotaria


Lluita Polio

Lluita Polio

Hem rebut una carta de la Fundació Rotaria, signada pel seu manager Mr. Frances Turley, on ens agraeix molt especialment la contribució de 4,195.0 US$ del nostre club a la Fundació.

Ens fa saber que aquests diners serviran per finançar projectes d’ajuda humanitària arreu del món, com la lluita contra la polio, així com ajudar a programes educatius que ajudin a la comprensió entre els pobles i la pau mundial.

El nostre club es suma així als demés clubs d’arreu del món que desitgen contribuir al benestar de la humanitat. Gràcies,en nom del nostre Club, a tots els que ho fan possible.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Categories

A %d bloguers els agrada això: