Adjuntem la carta de la convocatòria del Seminari Conjunt de La Fundació Rotaria, Quadre Social i Extensió del dissabte 25 de gener de 2014 a Terrassa: Anuncio seminario Terrassa
El seminari es desenvoluparà de 9:30 a 14:00 en una ubicació encara per determinar i serà organitzat per el Rotary Club de Terrassa i presidit per l’actual governador del districte Sr. Manuel Herreros.
Aquest seminari s’estructurarà en sessions col·lectives i en sessions paral·leles simultànies, de forma que els interessats en els diferents temes a tractar puguin participar en aquells que més els interessin. La sessió paral·lela de La Fundació Rotaria estarà dedicada exclusivament a: Programes de Subvencions Humanitàries i Sistemes de Reconeixement.
El RC de Terrassa recolzarà l’organització d’aquest esdeveniment, així com en el programa social complementari de visites a les esglésies romàniques que es farà una vegada hagi finalitzat la part oficial del mateix.
Deixa un comentari