Enviat per: SRC | 28 gener, 2014

Éxit del seminari de Rotary a Terrassa


seminari a terrassaEl districte 2202 de Rotary Espanya va realitzar, el passat dissabte, un seminari doble a la ciutat de Terrassa. En ell es van tractar temes de la Fundació Rotaria i del Quadre Social i extensió, amb més d’un centenar d’assistents d’arreu del territori espanyol. La trobada es va fer a l’Hotel Don Cándido i va comptar amb l’ajuda organitzativa del Rotary Club de Terrassa, com a amfitrions.

En el decurs de les intervencions es va destacar la ferma voluntat de Rotary Internacional de procurar incrementar el nombre de socis en els clubs i de l’aportació que fa la Fundació Rotaria en accions solidàries dirigides als més necessitats.

L’acte va comptar amb la col·laboració del propi Rotary Club de Terrassa, de l’Hotel Don Cándido, de Cirsa, de l’Ajuntament de Terrassa amb la participació de Terrassa Turisme i del Museu de Terrassa, que va permetre una visita guiada a la Seu d’Égara, de la ma del seu director, Domènec Ferràn, soci rotari, a més d’una visita al Castell Cartoixa i la Torre del Palau.. Per part del consistori es va comptar amb la presencia del regidor de presidència, Joan Antoni Gallardo i per part de Rotary Espanya cal destacar la presencia del Governador del Districte 2202, Manuel Gallardo, en que ambdós van felicitar al nostre club i al nostre president, Serafí Gàzquez, per haver ajudat en l’organització d’aquest acte rotari a la nostra ciutat.

PDF: felicitacions rebudes

En els propers dies penjarem un seguit de fotografies relatives a aquest esdeveniment.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Categories

A %d bloguers els agrada això: