L’amic Joaquim Trias ens ha comunicat que inaugura avui dia 8 de juliol a les 20:00 hores una exposició titulada “Galetes Trias – Història i present d’una marca consolidada” al mNACTEC de Terrassa i ens ha fet arribar una invitació de l’acte de presentació que aquí us adjuntem.
La historia d’aquesta marca va començar el 4 de juny de 1908 a Santa Coloma de Farners i de la mà den Joaquim Trias i Vila i l’exposició s’emmarca en l’espai “Empreses Centenàries” del Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya.
L’acte inaugural comptarà amb la presencia de Joan Pluma, director General d’Arxius Biblioteques, Museus i Patrimoni de la Generalitat de Catalunya i de Jordi Perarnau, director del mNACTEC i inclourà una demostració de la producció de les galetes i una degustació. Per els qui no pugueu venir us informem que l’exposició restarà oberta fins el 8 de novembre.
Deixa un comentari