Enviat per: SRC | 2 Juliol, 2026

Sortida i dinar de germanor del Grup Excursionista a Granollers


 La secció d’excursionisme del Rotary Club de Terrassa ha tancat el curs amb una jornada a Granollers on, desprès d’un petit esmorzar, hem realitzat una visita guiada a la Tèrmica Roca Umbert.

A continuació ens hem traslladat al restaurant El Fogón per fer un refrigeri ja que feia molta calor i posteriorment fer el dinar de germanor.

Desprès del dinar hem fet un brindis i el J.M. Puente, que va ser el primer organitzador de les excursions que el Club fa durant tot el curs, ha recordat com van ser les primeres trobades en que a vegades eren només dues persones per fer l’excursió i ha desitjat un bon estiu a tots els presents.

Us deixem un vídeo resum:


Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Categories