Us esperem al tradicional Concert de Nadal, que com cada any ens oferirà el nostre company i organista Jordi Figueras, aquest any amb la participació especial del Cor de pares i mares del Conservatori de Terrassa i la soprano Maria Mateu sota la direcció de Miquel Garcia-Clapé, el proper dijous 11 de desembre a les 9 del vespre a l’església de Sant Pere i us recordem que està obert a tothom que hi desitgi assistir.
El concert està organitzat pel Club Rotary de Terrassa i ha estat patrocinat per l’Obra Social de Caixa Terrassa amb la col·laboració de la parròquia de Sant Pere, el Diari de Terrassa i el portal ciutadà http://www.terrassa.net i l’empresa Links Garantia
El programa, basat en música per orgue, contindrà obres de J.S. Bach, W.A. Mozart, G. Fauré, F. Mendelssohn, C. Saint-Saëns, L.C. Daquin, F. X. Gruber, Harm. D. Willcocks i músiques tradicionals catalanes.
S’interpretaran obres clàssiques com “Preludi per a orgue en Do Major” o l’himne “Hör mein Bitten, Herr” entre altres obres típiques d’aquestes dates com “El cant dels Ocells”, “Santa nit” o “Adeste fideles” per citar les més conegudes.
Les entrades es podran adquirir a l’entrada del concert al preu de 5 €. Recordeu que és un bon dia per assistir-hi acompanyats dels vostres famíliars i amics.
Deixa un comentari