Us volem fer saber que em rebut una carta d’agraïment del representant de l’organització “Crits dels Nens”, el Sr. Josep Gual, per l’ajuda del nostre club en el cas del Drissa i que aquí us reprodueixo en format PDF CARTA AGRAIMENT ROTARY.
També dir-vos que, el doctor Gual, ens ha informat que aquest octubre han viatjat a Bamako (Mali) en motiu de la I COOPERACIÓ CRITS DELS NENS – CST (Hospital de Terrassa) i que van tenir l’oportunitat de visitar al Drissa Samake a casa seva, tot constatant que es troba perfectament, sense dolor, i amb la pròtesis ocular neta i funcionant.
També ens informa que van aprofitar per visitar uns 220 nens de diferents orfandats, escoles i centres d’acollida per a nens maltractats. En aquest viatge hi van participar metges, infermeres, personal voluntari de l’associació i una economista. Entre tots han iniciat un treball per dissenyar un Centre pels nens maltractats, que poguí cobrir totes les seves necessitats i posteriorment intentaran implantar-lo en altres països.
Us adjunto algunes de les fotos del Drissa que ens ha fet arribar i que gràcies a tots nosaltres avui té l’oportunitat de seguir vivint sense dolor i amb un futur per davant.
Deixa un comentari