El proper dimarts 9 d´abril a les 21h. a l´Hostal del Fum el Rotary Club de Terrassa acull la presentació conferència del Dr. Aleix Vidal, traumatòleg de la Clínica Teknon i cap de traumatologia de l´Estació d´Esquí de Bàqueira-Beret.
El doctor Vidal es actualment el metge responsable –com a coordinador i traumatòleg – dels Serveis Mèdics de l’estació d’esquí més famosa d’Espanya, Baqueira Beret, i també de Boí-Taüll Resort i en part es lògic ja que ell mateix va neixer a la Vall d’Aran i el seu pare era el metge de Baqueira.
El Dr. Vidal està al càrrec de la seva ONG, amb la que treballa durant l´estiu en els països més pobres tot ajudant des de la seva vessant mèdica. La seva tasca humanitària és el que en aquest Plenari donarà a conèixer.
Deixa un comentari