El Rotary Club de Terrassa ha donat suport en la difusió del projecte, encapçalat per la directora del Museu del Monestir de Pedralbes i sòcia del Rotary Anna Castellano, de la Restauració dels Murals de la Capella de Sant Miquel del mateix Monestir.
Finalment en el projecte de crowdfunding (mecenatge) endegat per aconseguit els fons econòmics que permetin aquesta restauració s’ha assolit l’objectiu i fins i tot s’ha superat amb escreix fet que significa que s’hagi assolit l’èxit gràcies a la col·laboració de persones particulars, empreses i institucions. El cost total de la restauració està xifrat en 150.000 € i les aportacions realitzades des de la plataforma de crowdfunding de verkami podien ser des de 20 € i donaven dret a entrades gratuïtes i l’aparició del nom del donant en el catàleg de la Restauració i en la plana web del projecte, visites guiades, etc.
El Rotary Club de Terrassa ha ajudat en la difussió d’aquest projecte fent-lo coneixer a tots els Clubs Rotaris de Barcelona i del districte a més de donar assessorament tècnic de com difondre des de les plataformes digitals aquesta acció de mecenatge.
En agraïment us als qui han col·labora’t en fer realitat aquest projecte representants del club han assistit a un concert ofert pel prestigiós music Jordi Savall ofert en exclusiva pels mecenes, en la sala Reial del Monestir de Santa Maria de Pedralbes. Concert que ha estat dedicat a un diàleg musical entre Orient i Occident, amb peces tradicionals de les cultures cristianes, jueves i otomanes. Destaquem que totes les peces han estat interpretades amb instruments del S.XV originals, un rebec i un rebab i que han estat acompanyades a la percussió pel mestre Pedro Esteban.
Deixa un comentari