El proper dimarts dia 19 de novembre el Rotary Club de Terrassa organitzarà un sopar Fòrum, amb el Sr. Carles Viver Pi-Sunyer sota el títol: El Procés cap a l’Estat propi.
En Carles Viver Pi-Sunyer és terrassenc, jurista, catedràtic de dret constitucional, President del Consell Assessor per a la Transició Nacional, ex magistrat del Tribunal Constitucional del que en va ser Vice-President durant 4 anys, a més va ser assessor de la redacció del Estatut de Catalunya del 2006 (per a més informació a http://ca.wikipedia.org/wiki/Carles_Viver_i_Pi-Sunyer).
L’acte començarà amb un sopar a les 9 del vespre al Restaurant Hostal del Fum, ubicat a la carretera de Moncada, numero 19, donant pas a l’hora dels cafès a la ponència del convidat.
Aquest ésw un acte obert a tots els terrassencs. Les persones interessades poden confirmar la seva assistència al correu rotaryterrassa@gmail.com, o al telèfon 682594028 fins divendres dia 15 d’octubre, donat que les places son limitades.
El preu del sopar i la conferència és de 25 euros.
Deixa un comentari