Un any més us presentem el cava i el vi guanyadors dels concursos de les cates de Solidaritat Rotaria. Els guanyadors d’aquest any han estat el Cava “CARLES ANDREU” Brut Nature Carles Andreu i el vi “Olagosa Crianza 2010 Bodegas “Perica”.
Com cada any la finalitat és aportar fons pel projecte “Polio Plus” de la Fundació Rotaria de Rotary International, que te com objectiu l’eradicació de la Poliomielitis en el mon.
Doneu a conèixer als vostres familiars, amics i coneguts aquesta iniciativa. Quantes més ampolles de cava i de vi demanem més nens podran ser immunitzats contra la Polio.
A més de gaudir d’un cava i d’un vi de qualitat excepcional a un preu molt raonable, podreu participar en una acció humanitària única al mon, amb la seguretat que totes les vostres aportacions es dedicaran a l’objectiu descrit.
Deixa un comentari