Enviat per: SRC | 16 Desembre, 2012

El pessebre del Rotary Club de Terrassa


colla del rotary amb el pessebreL’excursió d’avui a començat a l’aparcament de l’Alzina del Salari i cal dir que d’entrada ha estat una de les sortides més nombroses de la colla del Rotary Club de Terrassa ja que hem aplegat fins a 19 persones.

Hem deixat els cotxes i hem pujat pels vista des de coll de 3 creuscamins de l’antiga urbanització fins al Coll de Tres Creus i d’aquí hem baixat cap a la Porquerissa on hem pogut admirar fins a 3 pessebres als seus voltants. Hem giravoltat cap a la Font de la Pola on hem trobat un quart pessebre just al costat de la font i de seguida hem seguit cap a les Roques del Quarto de Reixa on hem trobat un cinquè pessebre, aquesta vegada amb les figures fetes de pedres pintades.

Aquí colla rotary esmorzant quarto de reixaens ha sortit el sol i arrecerats del vent hem decidit quedar-nos-hi per esmorzar. Cal destacar que avui teníem com a postres unes plates plenes de torrons i neules acompanyades d’una bona mistela.Torrons i neules colla Rotary

Un cop tips hem cercat un emplaçament per muntar el nostre pessebre i entre tots l’pessebre del rotary terrassa 2012hem arreglat de manera que ha quedat força bonic. Ha estat una estona molt bonica que hem finalitzat cantant unes nadales, en les que destaquem el baríton Pere que s’ha destapat com un gran cantant.

Llavorspujant al cim de la pola1 hem tornat pel el Coll de Tanca i hem pujat cap al cim del Turó de la Pola oncolla rotary al cim de la Pola la vista d’avui era esplèndida.

D’aquí ja hem baixat cap a l’aparcament donant per tancada aquesta bonica sortida on hem muntat el primer pessebre del Club Rotary Terrassa.

Colla Rotary admirant els pesebres colla Rotary a la Pola paisatge sortida pessebre rotary colla rotary esmorzant quarto de reixa 2 colla rotary esmorzant quarto de reixa 3colla rotary muntant el pessebre  cantada nadales pesebre rotary 2 cantada nadales pesebre rotary cim de la pola roques del quarto de reixa - pessebre Rotary


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Categories

A %d bloguers els agrada això: