Un any més el Rotary Club de Terrassa ha celebrat el seu tradicional sopar de fi de curs, aquest any de nou en el Restaurant del Real Club de Golf del Prat. L’acte ha començat amb un còctel servit per en Lluís Ristol que ha estat també l’encarregat també de servir el sopar.
Aquest any l’entrada al saló del sopar ha estat amenitzada amb música per l’orquestra Egar Boys i a continuació, el president Josep Puy ha donat la benvinguda a tots els assistents, tot recordant l’absència del J.M. Puente per la recent defunció de la seva mare, q.a.c.s.
D’altra banda, s’ha agraït als socis les tasques desenvolupades al llarg de l’any amb un obsequi: Baltasar Pineda, per l’organització de la sortida 4×4; Àngel Morillas, pel seu Curs d’Art; Jordi Figueres, per el Concert de Nadal; Santi Rius per l’organització de les excursions del club i un d’especial al Ramon Guinjoan per ajudar en totes les tasques del club.
A continuació s’ha realitzat el canvi de bandes entre els presidents i l’acte protocol·lari dels discursos del president sortint Josep Puy i de l’entrant Joan Cadafalch (aquí podeu veure els seus discurs en format pdf: . Destaquem els continguts dels dos discursos que deixen ben palesa les ganes de seguir enfortint el club, les accions solidaries i l’amistat entre els seus membres.
Desprès s’ha procedit a la renovació de la Junta del Club i a l’intercanvi de bandes, essent nombrats: Joan Cadafalch com a nou President pel curs 2016-17, Santi Rius com a secretari, el Sebastià Codina com a Tresorer i el Domènech Ferràn com a Macer, entre els càrrecs més destacats. També cal indicar que el Josep Munné ha estat nomenat president electe i delegat per juventut.
S’ha tancat l’acte protocol·lari amb els discursos dels presidents sortint Josep Puy i l’entrant Joan Cadafalch (aquí podeu veure els seus discurs en format pdf: discurs josep puy rotary club. 12.7.016/ discurs joan cadafalch rotary club. 12.7.016 . Destaquem els continguts dels dos discursos que deixen ben palesa les ganes de seguir enfortint el club, les accions solidaries i l’amistat entre els seus membres.
La vetllada ha seguit amb una vetllada musical recordant cançons dels anys 60 per part del grup Egar Boys i la degustació d’un cremat que, com cada any, ha realitzat de forma magistral en Ramon Guinjoan. Al final s’ha lliurat el tradicional llibret de fotos del curs, una rosa de la Fupar i un obsequi de Neules.com
Destaquem que aquest any un bon nombre d’assistents ha ballat al ritme de la música del conjunt i que l’acte ha estat molt animat fins que s’ha tancat, prop de la 1 de la matinada.
Deixa un comentari