Enviat per: SRC | 4 gener, 2017

Joguines del Rotary per la campanya cap nen sense una joguina de la Creu Roja


joguines-creu-roja-rotary-2016-17-b Més de 60 joguines noves han estat lliurades per la campanya de recollida de joguines de la Creu Roja, “cap nen sense una joguina”.

En nom del Rotary Terrassa s’han lliurat les més de 60 joguines noves, aportades per els membres del club durant el tradicional sopar de Nadal, als representants locals de la Creu Roja en el punt de recollida de la carretera de Matadepera.joguines-creu-roja-rotary-2016-17

En la visita que vàrem fer a les seves instal·lacions vàrem poder comprovar els més de 600 lots que s’han hagut de preparat per intentar pal·liar en part les necessitats de la nostra ciutat i que en els darrers anys no han parat d’augmentar.joguines-creu-roja-rotary-2016-17-lots

Volem felicitar a la Creu Roja i als voluntaris que aporten el seu temps i esforç per la tasca que fan i els volem recordar que el Rotary Club de Terrassa ha estat i seguirà estant al seu costat cada any en aquesta iniciativa que porta tants somriures als nens que més ho necessiten.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Categories

A %d bloguers els agrada això: