Aquest festival és un projecte que va començar a l’estiu del 2013 i que no ha deixat de créixer i no només en concerts sinó també en la qualitat de la seva programació. Aara a Terrassa podem gaudir d’un festival d’estiu dedicat exclusivament a la música escrita per a formacions orquestrals de cordes.
La seu d’Egara i el seu marc incomparable de les esglésies romàniques de Sant Pere li donen un caràcter exclusiu ja que es tracta d’una de les joies del romànic català més ben conservades que tenim a la nostra terra.
Hem de destacar també la voluntat de la OCT48 de voler dotar a la nostra ciutat d’aquest concert únic i a l’Ajuntament amb el Servei de Cultura de la ciutat i al Bisbat de Terrassa, l’ajuda que donen per fer realitat aquest Festival d’Estiu.
Tal com diuen els seus organitzadors, aquest festival vol ser, amb el temps, un marc de referència de la música escrita per a orquestra de corda a la vegada que un punt de trobada cultural en els estius terrassencs i de la comarca.
Podeu accedir als seus concerts del 13 al 15 de juliol de 2018
- El divendres 13 a les 22:00 – L’OCT48 i la veu de la Mireia Pintó: 5 postals barroques
- El dissabte 14 a les 22:00 – Música al gust de … Josep Pedrals
- El diumenge 15 a les 20:00 – Els viatgers, MusiCàtnia 2018
El preu de l’entrada és de 10 €
Info a: http://www.terrassa48.com/index.php/ca/temporada17-18/festival-2018
Deixa un comentari