Un any més el Rotary Club de Terrassa organitza el tradicional Curs d’Art de la mà del professor i soci Àngel Morillas.
Aquest any el XVIII CURS D’INTRODUCCIÓ A LA HISTÒRIA DE L’ART I EL PATRIMONI DE LA UNESCO està dedicat a “La Ruta de l’Oceania” i les sessions es faran de 7 a 9 de la tarda, durant els 4 dimecres del mes de febrer i el primer de març a la seu del Club del Mar, al carrer de la Unió, 4 interior.
Us arecordem que el Curs d’Art és obert a socis, familiars i amics.
El cost del curs serà de 25 €
El terme va ser utilitzat per primera vegada pel geògraf francès Conrad Mate-Brun l’any 1812 com “Océanie”, Es referia al fet que el seu territori està composat per milers de petites i grans illes repartides per l’oceà més gran del planeta. Es troba gairebé en l’hemisferi sud, travessada per l’Equador i la línia internacional de canvi de data.
El nostre recorregut començarà a les Filipines, continuarem per Indonèsia, Austràlia i Nova Zelanda i per acabar farem unes pinzellades de Papua – Nova Guinea i la Polinèsia francesa. Resum de les sessions:
- 5-febrer: Filipines, un important arxipèlag de connexió entre el sud-est asiàtic i Oceania.
- 12-febrer: Indonèsia, integrada per més de 17.000 illes amb un important patrimoni i selves espectaculars.
- 19-febrer: Austràlia, amb una extensió enorme i una població escassa i amb una important presència aborigen.
- 26-febrer: Nova Zelanda, terra de volcans, glaceres i fiords… i també el país dels Hobbits.
- 4-març: Papua – Nova Guinea i la Polinèsia francesa, el paradís a la fi del món.
Deixa un comentari