El dijous 16 de desembre a les 21:00 hores, tindrà lloc el tradicional “Concert de Nadal Solidari” que organitza el Rotary Club de Terrassa a l’església de Sant Pere i que aquest any servirà per ajudar a la Fundació Educativa Terrassa de can Palet.
Aquest concert està obert a tothom que hi desitgi assistir, amb un preu simbòlic per l’entrada de 10 euros que aniran destinats íntegrament a benefici de la Fundació Educativa Terrassa de can Palet per la seva tasca d’atenció als més necessitats i d’educació en el lleure.
El concert està pensat perquè pugui assistir tota la ciutadania de Terrassa i ciutats veïnes que ho desitgi i des de fa anys s’ha convertit en un referent de les celebracions de les festes pre-nadalenques de la nostra ciutat. El Rotary com cada any convida al concert a totes les entitats , institucions i mitjans de comunicació de la ciutat i els demana que en facin ressò i ens acompanyin en aquest acte de solidaritat.
El concert organitzat pel Rotary Club de Terrassa compta amb la col·laboració de la Parròquia de Sant Pere i Gràfiques Serafí i les entrades es poden adquirir el mateix dia del concert a la mateixa església de Sant Pere, a partir de les 20:30 hores.
Cal indicar que el prestigiós organista Jordi Figueras dedica aquest any el concert a una selecció de transcripcions musicals per a Orgue de prestigiosos músics.
-Jaques Boyvin -Suitte du Second Ton (Second Livre d’Orgue)
–Johann Sebastian Bach -Concert en la menor (BWV 593)
-Carles Baguer -Simfonia I
-Hilarión Eslava -Ofertorio n. 5 (sobre el Pange lingua)
-Josep García Gago Preludi
I finalitzarem amb una tradicional cantada de Nadales entre els assistentes.
Deixa un comentari