Enviat per: SRC | 14 Setembre, 2011

Comencem les excursions a Sant Llorenç


Un curs més iniciem una nova edició de les matinals d’excursionisme per Sant Llorenç i la Serra  de l’Obac per part del Rotary Club de Terrassa.

Aquesta és una activitat oberta pels socis, familiars i amics i aquesta primera excursió (dissabte 17 de setembre) serà molt senzilla i apta per a tothom.

Podreu gaudir d’unes sensacionals vistes des del cim del Castellar de la Mata. Us hi esperem!

Enviat per: SRC | 13 Setembre, 2011

Dia internacional de la Pau


El proper 21 de setembre és el Dia Internacional de la Pau i en ell es fa una crida mundial perquè parin les guerres i es posi fi a la violència de tot tipus.
L’Assemblea General de las Nacions Unides va establir al 1981 el Dia Internacional de la Pau per “commemorar i enfortir els ideals de pau en cada nació i en cada poble i també entre ells”. Vint anys després, l’Assemblea General va decidir que el 21 de setembre de cada any s’observes un “dia d’alt al foc i de no violència en tot el món ” i va convidar a tots els Estats Membres, a les organitzacions i a totes les persones a commemorar aquesta diada, entre altres coses mitjançant l’educació i la sensibilització del públic, i a cooperar amb les Nacions Unides en l’establiment del cessament del foc a nivell mundial.
Com a Rotaris nosaltres també ens sumem a aquest desig de pau i valgui aquest petit recordatori perquè, entre tots, el dia 21 hi pensem una estona i ens plantegem que podem fer per ajudar a assolir aquest repte mundial?

Enviat per: SRC | 6 Setembre, 2011

El dia internacional de l’Alfabetització


Més de 770 milions d’adults en tot el món encara no saben ni tant sols llegir. En un món cada vegada més global i complex l’analfabetisme condemna a molta gent a no poder sortir dels nivells més baixos de la societat.

El dia 8 de setembre és el Dia Internacional de l’Alfabetització (Unesco) i pot ser una bona ocasió per aprendre com els rotaris  estem recolzant l’educació bàsica i l’alfabetització arreu del món:

Enviat per: SRC | 26 Agost, 2011

Sol•licitud d’ajuda per manca d’aliments


Malauradament, hi ha molta gent al nostre entorn que segueix patint fam, set, malalties i estralls de tot tipus i com a mostra de que, davant les dificultats, hi segueixen havent-hi iniciatives lloables, us envio un comunicat que ens ha fet arribar el bon amic “Marcial Paralejo” de “Ayuda Directa” (amb el que vàrem col·laborar en el projecte solidari dels “micro-crèdits”).

“Antes que nada quiero agradecer el apoyo incondicional que siempre nos brindáis, para nosotros es muy importante contar con el soporte de personas tan especiales como ustedes. Muchas gracias por estar allí siempre que lo necesitamos.

Con gran emoción para nosotros les enviamos el artículo que fue publicado en el Diario de Sabadell el día 24 de Agosto sobre el viaje que realizamos en el mes de Julio.

Además de compartir este reportaje les pedimos su valiosa e inestimable colaboración, ya que estamos en una situación muy complicada con los alimentos de nuestro proyecto local de asistencia a las familias necesitadas de nuestra ciudad. Desafortunadamente el mes de agosto ha sido muy duro ya que aparte del reparto mensual hemos tenido que hacer varias intervenciones extras con familias ya que no tenían alimentos, lo cual ha repercutido en que nos encontremos sin alimentos, tenemos necesidad de todo tipo de alimento pero en especial de arroz, ya que en este momento no contamos con nada en el banco de alimentos. Les enviamos un pequeño listado de las necesidades de alimentos que tenemos.

De antemano muchas gracias por vuestra colaboración. Atentamente.”

Com en anteriors ocasions, qui ho desitgi pot fer arribar els aliments a l’Hostal del Fum i ells desprès ja els passaran a recollir.


Gran èxit de participació i de col·laboració rotaria en la II Trobada dels Clubs Rotarys de Barcelona i rodalies que es va celebrar a l’Hotel Juan Carlos de Barcelona, el 10 de juny, en benefici de la recerca de les malalties infantils i de l’eradicació de la poliomielitis al món, i en  la que el Rotary Club de Terrasa va ser-hi present, amb una àmplia representació.
Segons dades dels organitzadors de la trobada es van recaptar 22.000 € que seran destinats íntegrament per a la recerca de les malalties infantils que duen a terme els investigadors de l’Hospital Sant Joan de Déu, més 5.694 € que es destinaran al projecte d’eradicació de la poliomielitis que la Fundació Rotary Internacional du a terme des de fa anys.

Enviat per: SRC | 2 Agost, 2011

Hem ajudat a crear el blog del Rotary de Lleida


Us comuniquem que hem ajudat als bons amics rotaris de Lleida a construir el seu espai a internet, mitjançant l’eina de creació de blogs de wordpress. Ja podeu accedir-hi a l’adreça: http://rotarylleida.wordpress.com/.

Agraïm, especialment al Guillem Sàez Aragonès la seva confiança de pensar que el podíem servir d’ajuda i fem extensiva aquesta experiència a altres clubs rotaris que necessitin un cop demà per assegurar la seva presencia a internet.

Us comuniquem que, a més d’aquest espai, també els podeu seguir a la seva plana de facebook: http://es-es.facebook.com/rotarylleida

Enviat per: SRC | 1 Agost, 2011

Carta Governador sobre la Polio


En el document adjunt podeu llegir la carta del governador del nostre districte 2202. Sr. José Mª Mesa, sobre l’acord que recentment ha estat publicat en diferents mitjans de comunicació entre el F.C.Barcelona i la Fundació Bill & Melinda Gates a l’entorn de la lluita contra la Polio que com ja coneixeu des de fa molts anys està encapçalada per Rotary international.

Carta governador 2202 polio

Bill Gates explica el lligam amb el FC Barcelona per eradicar la Polio al món junt amb Rotary International… http://is.gd/4DdSOv
Enviat per: SRC | 21 Juliol, 2011

Viatge a Burgos i Atapuerca


Ja podeu veure algunes de les fotografies del viatge del Curs d’Art 2011 a Burgos i Atapuerca a l’apartat de sortides d’aquest mateix blog: https://rotaryterrassa.wordpress.com/sortides/

També podeu descarregar-vos la crónica de la sortida en pdf a: cronica viatge atapuerca

Enviat per: SRC | 19 Juliol, 2011

Sopar de germanor amb el Rotary Club de Burgos


En el recent viatge del curs d’art hem aprofitat per fer un sopar de germanor amb el Rotary Club de Burgos.

Cal destacar el magnífic acolliment que ens han fet. En el sopar hi havia el Sr. José Manuel Gutiérrez, past-governador i que ens el seu dia va ser l’encarregat de lliurar-nos la carta de constitució del nostre club.

Com a convidat de gala hi havia el Juan Luís Arsuaga, co-director dels jaciments d’Atapuerca que en el seu parlament ens va parlar del primer aniversari de la inauguració del Museu de l’Evolució Humana de Burgos.

Al final es va fer el protocol·lari intercanvi de banderins entre els presidents del dos clubs així com els parlaments de rigor.

Enviat per: SRC | 18 Juliol, 2011

Fotos sopar fi de curs 20101-11


Algunes de les fotografies del sopar de fi de curs i canvi de presidència del rotary Club de Terrassa:

                

« Newer Posts - Older Posts »

Categories