Enviat per: SRC | 10 Octubre, 2011

Conferència sobre Atapuerca amb Robert Sala


Al Rotary Club de Terrassa el dimarts dia 11 d’octubre es realitzarà una conferència sobre Atapuerca i comparem amb la presencia com a conferenciant del doctor Robert Sala – arqueòleg d’Atapuerca i professor d’arqueologia de la Rovira i Virgili, que vindrà acompanyat de la seva muller, la Sra. Isabel Boj, responsable del Parc Arqueològic de la Fundació d’Atapuerca.

També es passarà un resum fotogràfic del viatge del curs d’art a Atapuerca i a Burgos, del passat més de juliol.
Dia: 11 d’octubre de 2011 de 21:00 h.a 23:30 h.- a l’Hostal del Fum.

Enviat per: SRC | 7 Octubre, 2011

Vídeo dels pannells de l’Alzheimer als hospitals


Per tal que pugueu visualitzar com va anar l’acte del lliurament dels pannells als centres hospitalaris de Terrassa hem fet un petit reportatge en vídeo que esperem us agradi:


El Rotary Club de Terrassa durant la projecció de la pel·lícula “Bicicleta, cullera, poma” que es va fer en el cinema Catalunya, va demanar vals assistents que col·laboressin amb frases de recolzament als familiars i malalts de l’Alzheimer i desprès de reunir les aportacions rebudes ha confeccionat uns pannells informatius que ha volgut donar a conèixer a la resta de la població gràcies a l’acord amb els dos centres hospitalaris de la ciutat.

La Mútua de Terrassa i el Consorci Hospitalari del Vallès han permès la instal·lació dels pannells a l’entrada dels serveis hospitalaris, de manera que tothom els pugui veure i llegir.

Membres de la Junta del Rotary Club de Terrassa conjuntament amb els representants de las dues institucions, la Sra. Núria Paniello per part del Consorci i el Sr. Antoni Casagran, per part de Mútua, han participat en l’acte de inauguració dels pannells i, com a representant de les institucions terrassenques i de la ciutadania en general, s’ha comptat amb la presencia del Sr. Joan Pujals.

Creiem que aquesta és una bonica manera de fer arribar,  de forma anònima, els pensaments positius d’altres ciutadans a aquelles persones que pateixen els estralls d’aquesta malaltia en el seu entorn més proper i cal agrair a totes les institucions que han ajudat a fer realitat aquesta acció .

Una de les frases triades diu Poma, cullera, bicicleta, tres paraules que potser es poden oblidar, però família, amor, felicitat, s’han de sentir per viure”.

Enviat per: SRC | 3 Octubre, 2011

Gran Concert Benèfic del Rotary de Sant Feliu


Els companys del Rotary Club de Sant Feliu de Codines i els Cingles del Bertí ens conviden a que els acompanyem el proper dia 20 d’octubre a les 22 h. en el concert que han organitzat, amb l’objectiu de recollir fons per la compra d’un cotxe al servei de pal·liatius de La Associació de lluita contra el càncer, per fer  serveis  domiciliaris.

Cal omplir les quatre centes cinquanta localitats del Casino de Caldes de Montbui i es per això que ens demanen que difonguem al màxim aquesta convocatòria.

En el concert intervindran entre d’altres artistes, els Manolos, Rumba Tres i el Màgic Andreu. L’entrada-donatiu és de 40 € per persona.

Enviat per: SRC | 30 Setembre, 2011

Presentació Cava Solidari 2011-12


Adjuntem la invitació que ens ha fet arribar el President del Comitè Rotari del Cava, Sr. Enric Roca, per la Presentació del Cava guanyador de la VIII CATA CEGA del CAVA SOLIDARI de ROTARY que es celebrarà el proper dijous 6 d’octubre a les 19:00 h. al Hotel Avenida Palace (Gran Via de les Corts Catalanes, 605-607). Invitación Rotary

El cava guanyador per aquest any ha estat el CANALS & MUNNÉ – BRUT NATURE GRAN RESERVA 2007.

Enviat per: SRC | 28 Setembre, 2011

Resum trobada clubs zona 9 a Terrassa


Hem acollit la reunió de clubs Rotaris de la Zona 9 i volem informar de les dates dels esdeveniments més importants que tindran lloc en els propers mesos:

6 octubre: presentació cava solidari al Avenida Palace pel comitè del cava

20 octubre: concert benèfic pel càncer – Rotary St. Feliu Codines – Cingles del Bertí

29 octubre: Tir olímpic, àpat i castanyada pel Rotary de Granollers

22 novembre: conferència del Sr, Ramón Adell al Rotary de Terrassa

23 desembre: concert solidari amb Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra – Rotary Sant Cugat.

Podeu veure el resum dels temes tractats en aquest pdf. resum reunio clubs zona 9

La reunió ha finalitzat amb un sopar de germanor entre els assistents i els socis del Rotary Club de Terrassa.

La propera reunió es farà a Caldes de Montbui el dia 24 de novembre.

Enviat per: SRC | 22 Setembre, 2011

Reunió de Clubs de la Zona 9 a Terrassa


El dimarts 27 de setembre, a les 20 h. tindrà lloc la reunió de Clubs de la Zona 9 a la seu del Rotary Club de Terrassa, amb el següent

Ordre del dia:
20:00   Benvinguda i salutació als assistents per part del Sr. Carles Campistrón
20:05   Benvinguda per part del president del Rotary Club de Terrassa
20:10   Torn de 5 minuts per a cada representant de Club, perquè expliqui els projectes que tinguin en marxa, els que vulguin compartir o els que necessitin ajut.
20:45   Projecte de Zona “Comunicacions”: explicació del protocol de funcionament.
21:00   Proposta que com a Zona 9 es vulgui elevar al districte
21:15   Espai de paraula, obert per tothom, per enfortir la unió entre clubs.
21:25   Elecció de la propera seu de la Reunió de Zona 9 + fixació de data.
21:30   Inici del sopar de germanor, amb la resta de socis del Rotary Club de Terrassa
23:00   Comiat
Lloc: Hostal del Fum de Terrassa – Ctra. de Montcada, 19 (al carrer del costat hi ha el pàrquing del restaurant)
Telèfons de contacte: 937 888 337 (restaurant) – 682.594.028 (club)
Mail: rotary@terrassa.net

Enviat per: SRC | 21 Setembre, 2011

Dia Mundial de l’Alzheimer


El dia 21 de setembre es celebra cada any el dia mundial de l’Alzheimer i les xifres d’aquesta malaltia cada vegada demostren que hi ha més gent afectada. A Espanya tenim 900.000 afectats i està previst que en el s propers anys aquesta xifra es dupliqui.

Si compten els familiars i amics que els afecta directament el tenir cura d’un malalt d’Alzheimer, la xifra arriba als 3 milions d’afectats, només a Espanya.

Des del Rotary Club de Terrassa volem recordar els consells que vàrem elaborar conjuntament amb l’AVAN sobre l’Alzheimer.

(incloem també una versió en castellà, perquè tothom en pugui tenir coneixement)

També us volem convidar a llegir l’article que avui s’ha publicat a El Periodico y una entrevista al doctor Jordi Camí a El Cultural.es, director de la Fundació Pasqual Maragall.

  

Enviat per: SRC | 20 Setembre, 2011

2.593,16 € per la lluita de l’Alzheimer


El Rotary Club de Terrassa en nom dels seus socis i de la ciutadania de Terrassa, que va col·laborar desinteressadament en l’acte de presentació de la pel·lícula “Bicicleta, cullera, poma” que es va fer en el cinema Catalunya , ha lliurat al doctor Jordi Camí, director de la Fundació Pasqual Maragall un taló de 2.593,16 €, corresponent a la quantitat de diners que es van reunir en el citat acte.

El lliurament del taló, s’ha realitzat el dimarts, 20 de setembre, en la seu de la Fundació Pasqual Maragall de Barcelona i ha comptat amb la presencia pel propi ex-president de la generalitat de Catalunya, el molt honorable Sr. Pasqual Maragall i Mira que ha “agraït, en nom de la Fundació, als ciutadans de Terrassa que han col·laborat amb la lluita i la investigació del Alzheimer que ell personalment pateix”.

El doctor Jordi Camí, terrassenc de naixement, ha volgut destaca la il·lusió que li va fer poder participar en l’acte que en el seu dia es va al cinema Catalunya i al fet de poder-se retrobar de nou amb vells amics de la seva ciutat.

Segons el president del Rotary Club de Terrassa, “cal agrair als ciutadans de Terrassa que van donar suport a aquesta iniciativa omplint de gom a gom la sala del Catalunya, ja que és molt important per tothom ajudar en la  lluita per vèncer la malaltia de l’Alzheimer, segurament la més important al món en els propers anys. ”.

Enviat per: SRC | 18 Setembre, 2011

Excursió al Castellar de la Mata


La primera excursió del curs 2011-12 l’hem començat deixant un cotxe a l’aparcament de l’alzina del salari i pujant amb els altres fins l’aparcament de la Mata.

Des de l’aparcament hem pujat pel camí ampla que porta a la Mata i al arribar a una zona on hi ha una barana de fusta a l’esquerra del camí, hem pujat per uns esglaons de pedra fins a la bassa de la Mata, que queda a la nostra dreta, just a la mateixa carena i prop d’una alzina bastant gran.

Continuem el camí per la Carena de la Castanyera, que passa per sota de l’ermita de Sant Jaume (a la nostra esquerra). Passem per una bonica zona de grans alzines i deixem a la nostra dreta un camí que ens portaria a la Font Freda.

Seguim la carena fins que trobem un trencall a l’esquerra que seguim i que ens porta fins al cim del Castellar, una bona atalaia amb grans vistes ideal per parar a esmorzar.

Admirem el paisatge acompanyats per una parella de corbs i desprès seguim reprenent el camí que havíem fet fins a trobar un trencall a la nostra esquerra que, ben aviat, ens tornarà a dur a la Carena de la Castanyera a la zona coneguda com a Coll de Garganta i d’on surt a la dreta un camí que de nou ens duria a la Font Freda. Seguim el camí ample i una mica més endavant trobarem un trencall a la nostra esquerra que agafem i que ens portarà fins a la zona de Morral de Llop, també conegut com Els tres Jutges. Admirem la vista i tornem enrera fins que trobem a l’esquerra un camí que baixa en direcció al Torrent de la Coma d’en Vila. Al arribar a baix enllacem amb un camí que nosaltres agafarem en direcció a la dreta i que ressegueix el torrent que ara queda a la nostra esquerra. El camí arribarà a la mateixa llera del torrent i ens trobarem un trencall a l’esquerra que pujant ens portaria als Graons de Mura. Nosaltres seguim recte i una mica més endavant de nou trobarem un trencall a l’esquerra que ara agafem ja que ens durà directament a la Font dels Traginers, una de les poques fonts que raja en ple agost. Breu parada i de nou enrera pel camí que havíem vingut i que sense gaires problemes ens enllaçarà amb una pista ampla a l’altura del Sot de la Bota i que ens durà sense cap dificultat a l’aparcament de l’alzina dels salari. Agafem el cotxe que havíem deixat per anar a buscar els altres a la Mata i tornem a casa a dinar. Excursió amb grans vistes molt senzilla de fer.

              

« Newer Posts - Older Posts »

Categories