Enviat per: SRC | 3 Octubre, 2009

VII sopar solidari de l’AVAN 2009


logo avanEl dia 2 d’octubre  va tenir lloc el VII sopar solidari a favor de l’Associació Vallès Amics de la Neurologia (AVAN), al Restaurant Imperial de Terrassa a les 21:00 h.

El nostre club hi va ser present com cada any en una taula solidaria que vàrem compartir amb els amics del Diari de Terrassa i uns representants de l’Avan de Sabadell.

Enviat per: SRC | 23 Setembre, 2009

S’encarrega al Rotaract les tasques de suport al Club


Rotarac Vallès

Rotaract Vallès

El dia 22 de setembre del 2009 el nostre club ha decidit encomanar les tasques de suport al club, que fins ara ha fet el Sr. Ricard Font, als nous membres del Rotaract Vallès, els quals han assistit al primer plenari del nostre club i han acceptat la proposta.

Aquest és un servei que altres Rotaracts ja ofereixen als clubs del seu entorn i que a Terrassa hem cregut interessant assumir. És per aixó que volem aprofitar per deixar constància, des d’aquest espai, de l’agraïment del Club al Sr. Ricard Font per tots els anys de dedicació i ajuda, en aquestes tasques que ara seràn realitzades per membres del Rotaract Vallès.

Enviat per: SRC | 21 Setembre, 2009

Excursió a la Mola (nova taula d’orientació)


nova taula orientació

nova taula orientació

Aquest diumenge dia 20 de setembre un grup de rotaris hem pujat a la Mola per assistir a la inauguració de la nova taula d’orientació. La jornada va coincidir amb la Matagalls Montserrat i com podreu veure en una de les fotografies la quantitat de gent que hi havia a la muntanya era considerable.

TAULA1Hi hem anat pel camí dels monjos i era molt bonic anar veient durant la pujada, l’edifici del monestir engalanat amb una gran senyera. A les 11 ja érem a dalt, just a l’hora en que es va fer la benedicció i posterior inauguració de la magnifica taula d’orientació que l’obra social de Caixa Sabadell ha fet construir per celebrar el seu 150 aniversari. La taula és molt gran, fa tres metres de diàmetre i els detalls són molt precisos i com podreu veure en una de les fotografies els dibuixos mostren perfectament l’orografia que es pot veure des del cim de la Mola.

La taula s’ha construït a França amb pedra volcànica, s’ha pintat a mà i i està esmaltada per ser més resistent a l’erosió i de l’antiga només dir que sembla que no desapareixerà sinó que quedarà exposada al cim de la mola. Conjuntament amb centenars de persones i en un ambient de festa hem celebrat la inauguració de la nova taula tot menjant coca de vidre amb moscatell i gaudint d’una ballada de sardanes a l’esplanada del davant del monestir.

TAULA7 TAULA8 TAULA4 TAULA9 TAULA5 TAULA3 TAULA6

Enviat per: SRC | 10 Setembre, 2009

Nova Taula d’Orientació a la Mola


maqueta taula orientacio L’obra social de Caixa Sabadell, com un dels actes de celebració del 150 aniversari de l’entitat, inaugurarà una nova taula d’orientació al cim de la Mola i substituirà la que hi ha des de fa gairebé 50 anys.
Els tècnics francesos, de l’empresa Empreinte, ja han començat a pintar a mà l’orografia que s’observa des de la cara Nord de la Mola. A la imatge podeu veure la primera maqueta d’una part de la nova Taula.

La taula es pujarà a la muntanya de Sant Llorenç, el diumenge 20 de setembre. I crec que pot ser una bona excusa per pujar-hi. Algú s’hi apunta?

Podeu conèixer una mica més de la història de l’antiga taula a l’enllaç: records de terrassa

Una curiositat: la taula d’orientació que hi ha al Montcau la va inaugurar Caixa Terrassa i va ser dibuixada per Joan Duch i Agulló.

Enviat per: SRC | 9 Setembre, 2009

Inici del curs 2009-10


logo rotary noupDes d’aquest espai donem inici a un nou curs, en aquest cas el divuitè de la història del nostre club, amb els millors desitjos per tothom, socis, familiars, amics i coneguts.

Enviat per: SRC | 3 Setembre, 2009

Sopar fi de curs 2008-09


Aquí teniu les fotografies corresponents al sopar de fi de curs que es va celebrar al restaurant del Club de Golf del Prat:

Imposicio insignia Imposicio insignia Caparrós Imposició insignia 2

Imposicio Paul Harris Raimon SellarespresidentNou president

En el decurs del sopar es va produir el canvi de president, essent nomenat el Sr. Josep Puy com a nou president del club per l’exercici 2009-10 i també es va atorgar el Premi Paul Harris al Sr. Raimon Sellarés, per la seva tasca continuada en vers el Club i per la seva dedicació en l’organització de les sortides del club al Parc de Sant Llorenç.

Podeu llegir el discurs del nou president, Sr. Josep Puy, fent click aqui: discurs josep puy 2009-10

alberto bello3El sopar es va tancar amb l’actuació del music Albert Bello i el seu trio de “gypsy swing” (baix, violí i guitarra). Si voleu fer-vos una idea del tipus de musica, us podeu connectar a: http://www.myspace.com/albertbello i també a http://www.lesdeuxguitarestrio.com/

Enviat per: SRC | 27 Agost, 2009

Xacobeo 2010


xacobeo 2010L’any 2010 tindrà lloc el Xacobeo i com que el proper no tindrà lloc fins el 2021, aquesta edició serà més important que en anteriors anys.

Els amics del Rotary Club de Santiago de Compostela han organitzat una trobada internacional del 7 al 8 de maig del 2010 per celebrar-ho i ens han enviat una fulla d’inscripció i informació complementaria que aquí reproduïm, per qui desitgi apuntar-s’hi. HOJA DE INSCRIPCION xacobeo


maldad evitableUs volem presentar la campanya contra les mines antipersones “La Maldat Evitable”. Aquesta és una campanya nascuda a Catalunya i que Rotary International ha acollit com a seva a nivell mundial.

Ara el president de la seva comissió, Sr. J. Sistach, ens han fet saber que necessiten la nostra adhesió i per fer-ho només cal que entreu a la plana www.antimines.org i us hi adheriu.

Us recomanem que ho feu, us ocuparà només un minut del vostre temps.

Enviat per: SRC | 27 Juliol, 2009

20.000 visites: Gràcies a tots !


20000 vistesEl nostre bloc ha arribat a les 20.000 visites i això ha estat gràcies a tots els qui teniu costum d’entrar-hi.

Aquest bloc vol combinar la informació pròpia del nostre club amb informació d’interès general, amb resums de conferencies, explicacions d’excursions, etc… i esperem que seguiu trobant interessant tot allò que hi anem publicant.

Enviat per: SRC | 24 Juliol, 2009

Lliurament del Premi Joves per Terrassa a Can Palet


visita centre can palet 2El passat dia 17 de juliol es va fer la visita al centre de Dia de Can Palet amb l’objectiu de lliurar el premi “joves per Terrassa” corresponent a la seva tretzena edició.

En la fotografia podeu observar als membres del club presents en l’acte i el Sr. Josep Rodríguez i Montserrat responsable del Centre Diari Can Palet.

En aquest sentit remarquem que hem rebut una carta d’agraïment del mossèn Jordi Fabregas i Olivan, rector de la Parròquia de Can Palet i que aquí us reproduïm.carta rector de can palet

« Newer Posts - Older Posts »

Categories