concert nadal Rotary Sant Pere 2012-1Aquest dijous s’ha realitzat el tradicional “Concert de Nadal” que organitza el Rotary Club de Terrassa a l’església de Sant Pere amb l’actuació de l’organista Sr. Jordi Figueras i del Grup GOSPELINS TERRASSA i ha comptat amb la presencia de destacades autoritats i d’un nombrós públic.

El concert realitzat a l’església de Sant Pere de Terrassa ha estat un èxit de públic ja que el recinte ha estat ple de gom a gom, i amb un preu simbòlic per l’entrada de 6 euros s’han recaptat 1.042 € que seran destinats íntegrament al Banc d’Aliments de Terrassa, EL REBOST. concert nadal Rotary Sant Pere 2012-2En la tasca de la venda de les entrades hi ha participat les 8 noies de l’Interact Club de Terrassa que han col·laborat així en l’organització d’aquest acte solidari del seu Club padrí.

Destaquem la presencia aquest any en el concert de l’Alcalde de Terrassa, Sr. Jordi Ballart així com del Diputat al Parlament de Catalunya Sr. Josep Rull a més d’altres regidors i representants del nostre consistori com en: Joan Antoni Gallardo, l’Alejandro Rodríguez, l’Antonio Salvador, la Teresa Casals, la Mariona Vigués i la Montse Playà.

concert nadal Rotary Sant Pere 2012-16Socis del Club, familiars, amics i ciutadans de Terrassa han omplert el recinte de l’església de Sant Pere i han gaudit d’un concert que ha començat amb una nadala “votre bonté grand dieu de Claude Balbastre” interpretada a l’orgue per en Jordi Figueras, seguida del concert de Gospel del Grup “Gospelins Terrassa” que amb la il·lusió contagiosa de la seva directora, l’Alícia Rey, ha fet que en moltes de les seves cançons el públic hi participes de forma activa.

De l’actuació del Grup de Gospel destaquem la interpretació de les seves solistes: SandraTello, Ana Garcia, Paula Aran i Jordi Fonte amb l’acompanyament musical de Rubén Sànchez al baix i de l’Ana Moya al violí.concert nadal Rotary Sant Pere 2012-12

El past-president del Rotary Club de Terrassa, Santi Rius ha dirigit unes paraules al públic destacant en la seva intervenció un record especial per en Pere Casaldaliga i recordant als assistents que el quart món el tenim a tocar de les nostres portes i que cal ser cada dia més solidaris amb el qui tenim al nostre costat. concert nadal Rotary Sant Pere 2012-13Podeu llegir el discurs aquí:  Discurs Concert de Nadal 2012

El concert ha durat una hora i ha finalitzat amb la cantada d’una nadala entre tots els assistents.

El Rotary Terrassa vol agrair a tots els mitjans de comunicació de la ciutat el seu recolzament ja que amb les seves comunicacions fan possible l’èxit d’iniciatives solidàries com la d’aquest concert.

concert nadal Rotary Sant Pere 2012-17 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-3a concert nadal Rotary Sant Pere 2012-4 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-5 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-6 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-7 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-8 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-9 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-10 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-11 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-14 concert nadal Rotary Sant Pere 2012-15  


Els diners lliurats corresponen als beneficis de la venda de les dues primeres edicions de “La riuada del 62 i els seus fotògrafs” llibre editat per el Rotary Club de Terrassa amb Momentum Editors i realitzat per en Cristóbal Castro.
En aquests moments ja està a la venda una tercera edició per tal de que cap ciutadà de Terrassa es pugui quedar sense aquesta publicació i, de nou, els beneficis seran per a Càritas.
Us deixem amb la visualització d’un vídeo de la TVT que recull l’acte de lliurament del taló:

Enviat per: SRC | 9 Desembre, 2012

Concert de Nadal a Sant Pere amb el Grup Gospelins


poster concert nadal rotary 2012Us volem convidar al Tradicional Concert de Nadal que el Rotary Club de Terrassa cada any organitza amb la Parròquia de Sant Pere de Terrassa, el dijous dia 13 a les 21:00 h.
Com cada any també comptarem amb la presencia del mestre organista Jordi Figueras i del Grup GOSPELINS Terrassa.
Aquest any la totalitat de l’import de les entrades (6 €) es destinarà al Banc d’Aliments local EL REBOST.
El concert organitzat pel Rotary Terrassa compta amb la col·laboració de la Parròquia de Sant Pere, Indústries Gràfiques Serafí, i les empreses Creat360 i Iframe que s’encarregaran de gravar-lo en vídeo, per la seva posterior distribució per internet.
Les entrades es podran adquirir el mateix dia, a l’entrada del concert, i existeix la possibilitat d’adquirir entrades de fila zero solicitant-les per mail a rotaryterrassa@gmail.com
Les noies del Interact Club de Terrassa seran les encarregades de la venda de les entrades.
Us podeu descarregar el díptic del concert en PDF:diptic_concert_nadal_2012_pdf
I també el póster en PDF: poster_concert_nadal_2012 pdf


caritas terrassaEl Rotary Club de Terrassa lliurarà els diners recollits en la venda de les dues primeres edicions del llibre “La Riuada del 62 i els seus fotògrafs“, un totalo de 3.150 € a Càritas Terrassa.
I en el mateix acte presentarà conjuntament amb Momentum Editors la 3ª edició d’aquesta publicació.
A més dels mitjans de comunicació estaran convidats els llibreters de Terrassa, per agrair la seva ajuda en l’èxit de vendes d’aquesta publicació i per haver fet possible assolir aquesta ajuda per Càritas.
La Roda de premsa es realitzarà el dimarts 11 de desembre a les 16:00 a la seu de Caritas del C/ Topete, 23.

Enviat per: SRC | 5 Desembre, 2012

Programa de Suport a Emprenedors Joves (SEJOV)


 El Rotary Club de Terrassa pprograma_SEJOVosa en marxa un programa de treball enfocat als emprenedors joves, per donar suport als que volen tirar endavant un projecte de negoci.

El programa SEJOV es planteja com a objectiu ajudar els emprenedors joves a desenvolupar els seus plans de negoci, facilitant suport pràctic i acompanyament per poder formular el Programa o Pla de negoci i valorar la seva viabilitat i expectatives de resultats. Es facilitarà també als emprenedors els documents de control de gestió necessaris per al seguiment i control de les activitats, a fi de poder avaluar la seva evolució.

Per sol.licitar l’ajuda del Programa SEJOV cal enviar un mail a:

rotaryterrassa@gmail.com (a l’atenció de l’Anna Rifà – secretaria del Rotary Club de Terrassa)

Indicant:
Nom i cognoms: ………………………………………………………………………………
Mail de contacte: …………………………
Telèfon mòbil: …………………………….
Tipus d’ajuda sol·licitada: …………………………………………………………………

(Un cop rebut el mail ens posarem en contacte amb la màxima brevetat)

Podeu trobar més detalls del programa a l’apartat d’aquest blog anomenat SEJOV

Us adjuntem unes fotografies de la roda de premsa de presentació, celebrada a la seu del Col.legi d’Agents Comercials de Terrassa:

roda premsa programa SEJOV Rotary Terrassa roda premsa programa SEJOV Rotary Terrassa 3 roda premsa programa SEJOV Rotary Terrassa 2

Enviat per: SRC | 3 Desembre, 2012

Lliurat 1.600 € del premi Joves per l’Esport


lliurament premi joves per l'esport 2012En el decurs d’un acte del Rotary Club de Terrassa s’ha lliurat un taló de 1.600 € corresponent al Primer Premi Joves per l’Esport que el Rotary va concedir al grup Jove de l’associació de veïns Grups de Montserrat.

El premi va ser recollit per un noi romanès integrant del Grup Jove i per l’Antonio Cazorla, president de l’associació de veïns dels Grups de Montserrat que va agrair als assistents aquest premi ja que segons les seves pròpies paraules “aquest reconeixement és important ja que gràcies a l’esport podem treballa aspectes d’integració social amb els immigrants, que són majoria en aquest barri de la nostra ciutat”.lectura Nuri Escude

En la foto podem apreciar el moment del lliurament del taló amb la presencia dels Presidents del Curs 2011-12, Santi Rius i 2012-13, Josep Rifà així com de la responsable del club en el seguiment del projecte, la Nuri Escudè, així com dels anomenats representants del col·lectiu premiat.

   

Enviat per: SRC | 28 Novembre, 2012

Presentació de la Mitjà Marató


En David Otero, acompanyat d’altres membres de l’equip directiu de l’entitat “Mitja Marató de Terrassa” ha presentat als membres del Rotary Club de Terrassa el perquè es va crear aquesta organització i els objectius que persegueix.

En paraules del mateix Otero, “la mitjà es quelcom més que una cursa, és un sentiment que va néixer per donar un servei a la ciutat de forma altruista amb la filosofia de difondre i potenciar l’atletisme popular com a mitjà per millorar la qualitat de vida de les persones”.

D’aquesta idea inicial la Mitja ha anat desenvolupant un seguit d’activitats a la nostra ciutat dins dels àmbits esportius, social-solidari i cultural. Cada any han procurat créixer i no només en el nombre de participants sinó també en el nombre de voluntaris que ajuden a fer possible totes aquestes activitats.

La cursa de Terrassa és actualment considerada la tercera mitja Marató més important de Catalunya i una de les capdavanteres a l’hora de promoure altres activitats a la ciutat durant tot l’any, com la cursa “Mulla’t i corre”, on tota la captació econòmica de les inscripcions va directament a la Fundació Esclerosi Múltiple, o l’organització de la cursa de la Festa Major de Terrassa, quina inscripció es dóna a ONCOLLIGA, a més de participar en l’organització de curses en diversos barris de la ciutat.

De les novetats anunciades per la Mitja Marató del 2013 destaquem que va anunciar que es farà una recollida d’aliments per la Creu Roja de Terrassa i els aturats podran inscriure’s pagant només la meitat, mentre seguiran els acords amb Prodis i Fupar per oferir a les persones amb discapacitat, la pràctica de l’atletisme amb inscripcions gratuïtes, així com accions de voluntariat en la mitja marató.

Cal destacar que la Mitja Marató ha estrenat plana web www.mitjaterrassa.org/ i que està apostant fort per les noves tecnologies i la seva presencia en el món de les xarxes socials amb l’objectiu d’assolir una millor comunicació de les seves activitats dins i fora de la nostra ciutat.

En David Otero ha finalitzat dient “la mitja és un sentiment que posem al servei de la ciutat per l’amor immens que sentim vers ella” i afirmant que “si ajudem a l’home ajudem a la societat”.

Enviat per: SRC | 26 Novembre, 2012

Excursió per la Canal de les Teixoneres


L’excursió a començat a l’aparcament que hi ha un parell de corbes abans de la Mata, al lloc conegut com el revolt del Roure Escurçoner. D’aquí hem baixat per un xaragall fins a la llera de la riera on precisament es troba l’exemplar de roure Martinenc que dona nom a aquest indret. Un lloc on hem fet una breu parada perquè l’expert en botànica, en Manel Vives, ens fes una explicació sobre les diferents varietats de roures que podem trobar a Catalunya i més concretament sobre el Roure de Fulla Gran que és el que conforme majoritàriament el bosc que avui anàvem a visitar.

Just una mica a l’esquerra comença un cami en pujada que s’endinsa ja en el bosc de roures. El camí entapissat de fulles puja però no és una pujada massa forta i cal estar atent a la nostra esquerra per no perdre’ns a l’altra banda d’un petit torrent la gran entrada rodona de l’avenc de les Teixoneres. El camí segueix aquest torrent i de cop arriba un punt que fa una forta giragonsa a la dreta. Compte en no agafar un camí més estret que continua vorejant el torrent. Ara l’espectacle del bosc de roures és encara més magnífic i entre els arbres a la dreta s’hi pot observar la Mata.

Continuem pujant fins arribar a una nova giragonsa ara a l’esquerra que ens porta a una carena coneguda com l’esquena d’ases i que ens permet una excel·lent vista a la dreta del Sot de la Bota, una vall on també hi ha bonics roures. El camí passa per sota d’unes roques conegudes com el Bolet i torna a giravoltar ara a l’esquerra i més endavant a la dreta en la zona del Revolt de la Guineu. Finalment ens porta a un mirador natural de roca que em aprofitat per esmorzar-hi. Desprès hem continuat una mica més amunt i dins del bosc que queda a la dreta el Manel Vives ens ha portat a visitar l’únic exemplar de Faig que hi ha al Parc.

Un gran faig de 60/70 anys que és una autèntica raresa i que si us hi fixeu veureu que presenta un niu de picasoques en el seu tronc. Uns brètols hi ha posat les seves inicials però per sort l’arbre sembla ben sa. Desprès hem baixat per una drecera que s’agafa prop d’on hem esmorzat i hem tornat als cotxes refent part del camí que havíem fet en la pujada. Una bonica sortida que només li ha faltat una mica de sol per ressaltar els colors grocs i torrats dels roures.

   

Enviat per: SRC | 23 Novembre, 2012

Conferència sobre la Mitja Marató de Terrassa


El dimarts vinent, dia 27, hem convidat al Rotary Club de Terrassa als amics de la “Mitja Marató de Terrassa” perquè ens expliquin les seves activitats a la nostra ciutat.
En David Otero, President de la Mitja Marató ens explicarà com en poc més de 10 anys ha aconseguit convertir aquesta cursa en una de les més importants de Catalunya i en l’esdeveniment esportiu més multitudinari de la nostra ciutat.
A més la Mitja no és només una cursa, ja que organitzen moltes accions socials, com:

  • La cursa “Mulla’t i corre”, on tota la captació econòmica de les inscripcions va directament a la Fundació Esclerosi Múltiple.
  • La cursa de la Festa Major de Terrassa, quina inscripció es dóna a ONCOLLIGA
  • La recollida d’aliments que es farà durant la catorzena Mitja de Terrassa per la Creu Roja de Terrassa
  • La col·laboració en les curses de les festes majors dels barris (Can Palet, Bonaire, St. Llorenç i Ca n’Anglada)
  • Acords amb Prodis i Fupar oferint a les persones amb discapacitat, la pràctica de l’atletisme amb inscripcions gratuïtes, així com accions de voluntariat en la mitja marató
  • Col·laboració amb la Fundació Alba, amb l’entrega de roba esportiva, en accions de Promoció de la Dona i Prevenció del Sida a Burkina Faso
  • etc.

Si desitgeu conèixer tot això de la mà dels mateixos protagonistes veniu dimarts al sopar-conferència.

Enviat per: SRC | 19 Novembre, 2012

Conferència sobre la Polio del Dr. Alex Pasarin


El Doctor Alex Pasarin de L’Hospital Sant Rafael va visitar el Rotary Club de Terrassa i va explicar el paper jugat per l’Hospital en el tractament de la poliomelitis al nostre país.

Quan aquesta malaltia encara no estava eradicada, l’Hospital acollia pacients de diferents punts de l’estat. Actualment, el centre encara fa el seguiment d’uns 100 pacients amb la síndrome postpòlio, bàsicament des del departament de Rehabilitació, dirigit pel Dr. Alex Pasarin , i també des del de Cirurgia Ortopèdica i Reumatologia.

Si voleu conèixer la història d’aquest centre i el que en ell s’hi ha fet en els darrers anys podeu fer-ho descarregant-vos el fitxer en PDF que el mateix doctor ens ha fet arribar: La Polio i Sant Rafael

També podeu descarregar-vos la presentació que es va fer servir en la conferencia donada al Rotary Club de Terrassa: (en els propers dies la penjarem).

El Club al final de la seva intervenció li va lliurar un obsequi de la mà del seu President, en Josep Rifà.

« Newer Posts - Older Posts »

Categories