Enviat per: SRC | 18 gener, 2012

Plenari amb la Fundació Vicente Ferrer


El dimarts, dia 24, durant el primer Plenari de l’any 2012 tindrem com a convidats els màxims representants de la Fundació Vicente Ferrer a Espanya i a l’Índia: en Lancy Dodem i en Jordi Folgado (director de la Fundació), que ens vindran a parlar del projecte de construcció de l’escola del Rotary Terrassa a Anantapur.
El sopar està obert als socis, a parelles, familiars i amics, ja que entre tots hi hem ajudat una mica a fer realitat haches projecte.
També us informem que el dissabte 28 reprenem les excursions a Sant Llorenç.


En la roda de premsa convocada per l’Auditori de Terrassa i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament es va presentar el programa de concerts per la temporada gener-juny de 2012, en el que figura el nostre Concert Solidari del 20è Aniversari de la data de fundació del Rotary Club de Terrassa.

Properament us informarem més abastament d’aquest concert, però ja us avançem que comptarem amb la presencia d’una de les formacions corals més prestigioses del nostre país, la Polifònica de Puig-Reig acompanyada per la seva orquestra. La data en que es farà aquest concert solidari és la del disabte 3 de març del 2012 a les 21:00 hores.

Enviat per: SRC | 29 Desembre, 2011

Amb el cava i vi solidaris hem pogut vacunar 3.000 nens


Èxit en les comandes de vi i cava solidaris per part del Rotary Club de Terrassa en la campanya de Nadal del 2011.

Aquest any s’han demanat un total de 53 caixes de cava i 85 caixes de vi, o sigui un total de 1405 ampolles.

En comparació en l’any anterior suposa un 25% d’increment en el cas del cava i un 11% en el cas del vi.

En termes d’aportació solidaria per la Fundació Rotaria en la lluita per l’eradicació de la Polio, suposa poder vacunar més de 3.000 nens.

Gràcies a tots els qui heu col•laborat i heu fet possible aquesta ajuda.

Enviat per: SRC | 22 Desembre, 2011

Sopar solidàri de Nadal


En el sopar solidàri de Nadal del Rotary Club de Terrassa s’han recollit 150 joguines per la campanya “cap nen sense una joguina”, que seran lliurades pels membres del Rotaract a la Creu Roja.

En el sorteig solidàri s’han recaptat 2.920 € que sumats als 1.300 € recollits en el concert de Nadal, fan un total de 4.220 € que serviran per endegar el projecte de construcció d’una escola a Anantapur amb la Fundació Vicenç Ferrer i la Fundació Rotary Internacional.

En el sopar de Nadal destaquem que aquest any s’ha col·laborat amb ajudes a la Fupar, Prodis i Aternativa3 i que han estat nombrosos els regals aportats per part dels socis per el sorteig solidari.

Aquí podeu descarregar-vos el discurs de Nadal del president del curs 2011-12, Santi Rius: Discurs de Nadal 2011

En el sopar l’Àngel va presentar el nou Curs d’Art, dedicat a l’Africa i el Baltasar la sortida en 4×4 que anirà a la zona de la Serra de Guara a Osca. Es van lliurar uns pins a les socies del club i es va fer un reconeixement especial al Jordi Figueras i al Ramon Figueras per la seva contribució a l’èxit del Concert de Nadal. El sopar va finalitzar amb la tradicional cantada de nadales, aquest any amb la’companyament a l’orgue per part del Jordi i la direcció del Eliseu .

       

Enviat per: SRC | 21 Desembre, 2011

Bon Nadal i Millor 2012


Us volem desitjar un Bon Nadal i un millor 2012 amb la nostra felicitació de Nadal d’aquest any, en la que trobareu representat el mapa de la Índia en referència al projecte que tenim per la construcció d’una escola a Anantapur, conjuntament amb la Fundació Vicenç Ferrer i la Fundació Rotary International.

També hi trobareu un poema que ens va dedicar el cèlebre poeta asturià Fernando Beltrán.


Com cada any i durant el tradicional sopar de Nadal, el Rotary Club de Terrassa participarà en la recollida de joguines per la campanya cap nen sense una joguina“, que aquest any també es farà amb la col.laboració dels membres del Club Rotaract del Vallès i la Creu Roja.

Es important que les joguines es  portin sense embolicar, per tal de facilitar les posteriors tasques de repartiment.

Enviat per: SRC | 17 Desembre, 2011

En Joan Pujals ha rebut la medalla President Macià


En Joan Pujals va rebre al Palau de la Generalitat la medalla President Macià, guardó amb què la Generalitat li reconeix la dedicació i constància en el treball, així com la contribució a l’impuls de l’economia catalana.
El Sr. Pujals va ser Terrassenc de l’Any 1997, va rebre el premi Paul Harris del Rotary Club de Terrassa el 2005 i la Insígnia d’Or de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa el 2009.
Felicitem doncs a un terrassenc il•lustre que ha sabut estar sempre al costat del Rotary, quan se li ha demanat.
POdeu veure aquí el vídeo de la noticia, emesa per la TV de Terrassa:

Enviat per: SRC | 16 Desembre, 2011

Éxit del concert de Nadal a Sant Pere


Ha estat un goig poder celebrar un any més el ja Tradicional Concert de Nadal del Rotary Club de Terrassa a les esglésies de Sant Pere. Aquest any el concert ha estat interpretat per en Jordi Figueras a l’orgue i el jove Ramon Figueras a la trompeta.

Un gran èxit d’assistència ha permès veure la totalitat del temple ple i els assistents han pogut seguir en una pantalla, situada al altar, les imatges que s’enregistraven al cor del temple, per part d’una camera de vídeo de l’empresa Iframe.

Tot el recaptat en el concert serà destinat íntegrament al projecte de construcció d’una escola a Anantapur, a la Índia, conjuntament amb la Fundació Vicenç Ferrer.

El President del Rotary Club ha realitzat un parlament als assistents que podeu llegir aquí: Discurs Concert de Nadal i a cedit la paraula al Sr. Cardellach com a Delegat de la Fundació Vicenç Ferrer a Terrassa, que ha aprofitat per agrair als assistents i al Club l’ajuda solidària d’aquest concert.

Aquí us deixem algunes imatges de l’acte:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Aquí podeu veure el vídeo del concert: http://vimeo.com/tvartur/concertnadalrotary

Enviat per: SRC | 7 Desembre, 2011

El Rotary Terrassa amb la Marató de TV3


El Rotary Club de Terrassa vol ajudar a transmetre el missatge de solidaritat de la Marató de TV3 que cada any es celebra en aquestes dates.
Ajudar als demés sense esperar rés a canvi i no defallir davant les dificultats en ajudar al proïsme, és part de la nostra identitat com a rotaris i crec que això queda ben reflectit en aquest vídeo rodat amb l’escolania de Montserrat per la Marató.
Esperem que gaudiu amb ell i ens ajudi a encarar millor els difícils dies que s’estan vivint en la nostra societat:

Enviat per: SRC | 5 Desembre, 2011

Vine al Concert de Nadal 2011


Us esperem al tradicional Concert de Nadal, que com cada any ens oferirà el nostre company i organista Jordi Figueras, aquest any acompanyat a la trompeta per en Ramon Figueras, el proper dijous 15 de desembre a les 9 del vespre a l’església de Sant Pere. El concert és obert a tota la ciutadania.

El concert està organitzat pel Club Rotary de Terrassa i ha estat patrocinat per Serafí Indústries Gràfiques amb la col·laboració de la parròquia de Sant Pere, el Diari de Terrassa i les empreses Links 40 i Creat360.

Les entrades es podran adquirir a l’entrada del concert al preu de 6 € i la totalitat del recaptat es destinarà al projecte de construcció d’una escola a l’Índia amb la col·laboració de la Fundació Vicenç Ferrer.

Recordeu que és un bon dia per assistir-hi acompanyats dels vostres familiars i amics. Podeu consultar el programa en el pdf que aquí us adjuntem: Diptic Rotary Concert Nadal final

« Newer Posts - Older Posts »

Categories